fredag 2 december 2011

Kalas med kaffe och tårta

Detta var för två helger sedan men vill gärna berätta om hur trevligt vi hade det då min yngsta storebrors flickvän Vitalia fyllde år, hängde ni med? ;)
Det var kalas för tjocka släkten och det bjöds på tårta, godis, chips och dippa.

Av oss fick Vitalia en pocketbok och julpynt från Åhlens. Om ni ska köpa julpynt så gör det där, de är verkligen jättefina!
Jag ska börja köpa ett pynt varje år till oss och Vitalia är nu informerad om att hon kommer få detta på sin födelsedag varje år.

Leo var på sitt bästa humör och njöt av alla uppmärksamhet och stilade när han låg på golvet och rullade/ålade fram.

De har även en nakenkatt som är den roligaste katten jag träffat! Jag gillar verkligen inte katter men deras är mer som en hund...så go!

Tack för en trevlíg eftermiddag!

Leo är kalasfin

Hade några oväntade minuter över och pysslade med stämplar, band och glitter till Vitalias paket.

Mina söta systerbarn Fanny och Alexander
(Alexander är lite suddig men ni ser han endå hoppas jag)

Min syster och Leo

Tårta!


Tårta nr 2
Gästerna - Alexander suddig igen;)

Fina nakna katten

och fina födelsedagsbarnet Vitalia

varför samlas alltid karlarna på ett ställe...?

Här bor jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar