tisdag 13 december 2011

Buzzador - Locobase Repair


Jag är ju med i Buzzador där man kan frivilligt anmäla sig till olika kampanjer och man får hem en massa gratisprodukter att prova själv och dela ut till vänner och bekanta.

Nu provar jag Locobase Repair som är en hudkräm för torr och känslig hud. Den kan användas på både barn och vuxna.
Jag blir ofta torr om händerna, speciellt nu när man tvättar händerna flera gånger per dag efter blöjbyten eller innan Leo ska ha mat osv.
Tycker det är helt ok kräm och de små provförpackningarn är smarta att ha med i skötväskan. Jag använder sedan tidigare Helosansalva som är en fetare kräm och mer effektiv.
Men fördelen med Locobase är att man inte är så klibbig efteråt som med Helosan som tar evighet att torka. Med Locobase kan man ta i saker utan att kladda ner dem och man blir också mjuk om händerna. Så Locobase är perfekt att ta med sig om man är på språng. Helosansalvan får det bli innan man går och lägger sig.

Vill du också gå med i Buzzador?

KLICKA HÄR
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget, om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer själv vad du vill buzza för dina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar