tisdag 15 februari 2011

Ullared - men såg inte röken av Kjell, Rose Marie, Ola Conny eller Morgan..

I söndags åkte jag och sambon för att shoppa till bebisen på Ullared. Det fanns jättemycket saker att välja på, mer än vi förväntade oss! Allt ifrån dreggisar till bilbarnstol och spjälsäng. Vi har redan fått väldigt mycket av min underbara kompis Monika så vi behövde mest komplettare med lite fler sängkläder, nappflaska, termometer, kläder mm Det var kul att gå runt och handla men efter två timmar var vi båda helt slut. Jag ville åka så här tidigt då jag inte har större lust att gå höggravid på Ullared och är väldigt glad för mitt beslut! Köpte även lite scrapbookingprylar och mammakläder. Köpte en svart trenchcoat i den "lilla storleken" 48/50 så jag har något att växa i och en baddräkt i strl 46 (har annars strl 42) för ynka 80 kr. De hade en mammabaddräkt men den gick bara upp till strl 40, så retligt! Så nu kan jag äntligen börja simma igen och gå på vattengympa:D
Lite besviken då jag inte såg några av Ullareds kändisarna, men jag tror att jag såg en av de tre systrar som har varit med i några avsnitt och det var hon som svor så mycket hela tiden. Hon såg lika bister och stressad ut som vanligt..;)

Sneak Peak på lite av det vi handlade:


Den är så fluffig och mysig att gå på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar