torsdag 10 februari 2011

PÅ Besök i Ängelholm

I tisdags tog jag tåget till Ängelholm för att möta upp med en tjej som kontaktat mig genom HRF för en fika på biblioteket. Blev en trevlig pratstund och hon kommer nu gå med i styrelsen, superkul!
Efter det väntade Ulla i entrén och hon tog mig till ett jättemysigt ställe för lunch, Bohemian Hapserie, på Storgatan 6 i Ängelholm. Maten var jättegod! Beställde dagens som var fiskgratäng men salladsbuffé och åt tills jag inte fick ner något mer av deras hembakade bröd. Kan varmt rekommendera stället. Efter det åkte vi till Hembygdsparken och gick en promenad. Har inte varit där sedan min pappa hade barnjazz på tisdagsträffarna när jag var liten. Där träffade jag Hasse "Kvinnaböske" Andersson och gav honom en spontan puss på kinden. Som tack fick jag en signerad LP skiva. När jag fick scenen slog det mig hur liten den var, som barn tyckte jag den var gigantisk! Det var en trevlig dag med trevligt sällskap och nöjd tog jag tåget hem på eftermiddagen. Självklart var kameran med...:D

Å som ligger vid parken


Vackra träd
Promenad - jag har lite svårt att knäppa jackan;)

Hjortar

Ulla uppdaterar sig

Scenen som krympt sen jag var liten


Var så god och sitt

Ellinor har blivit stor och lämnat sina nappar till kaninerna

1 kommentar:

  1. Detsamma till dig, vi är ju glada flickor;) Ser fram emot att börja läsa boken.
    KRAM!

    SvaraRadera