fredag 4 februari 2011

Tandtroll - inte roligt

Igår var det årliga besöket till tandhygienisten och hon hittade ett hål!! Har inte haft besök av tandtrollen och lagat ett hål sedan jag var 10-12 år. De var så snälla och bokade in en tid till idag kl 11.30..om jag ville ta det senare i veckan skulle det kosta 500 kr mer....valet var mitt och självklart så gjorde jag det idag. Det gjorde  inte så ont, men var så obehagligt plus att bebisen löpte amok i magen. Så jag hade svårt att fokusera på någon behaglig varm plats med hav och palmer i mitt stilla sinne när den sparkade och fäktade frenetiskt plus alla instrument och händer vid och i munnen.

Nu har jag ingen känsel i vänster kind och jag känner mig halvt förlamad och har lyckats spilla två gånger på mig själv när jag skulle försöka dricka...bara så ni vet!
Bjuder på en bild på mitt elände så att ni kan tycka synd om mig...;)

Nej jag tycker inte om tandtroll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar