söndag 27 februari 2011

En vanlig Fredag

I fredags tog jag bussen hem till Annette och hennes söta Leia för en fika. Det var ca två månader sedan vi sist sågs och Leia, nu snart fyra månader hade växt jättemycket! Så kul att träffas och prata, ja Leia prata inte så mycket, mest åt och sov hon;)
Annette och jag känner varandra sedan vi var små och har upplevt allt i från Elinebergsdiskon till allt annat som jag inte kan skriva här;) Det är genom Annette som jag träffade min sambo när de firade sina födelsedagar ihop. De fyller år med en dags mellanrum och sedan en kompis till, två dagar senare.


Annette och Leia


Efter det gick vi ut på en promenad och jag mötte upp med mamma, min kusin och hennes dotter. Hade en trevlig kväll med tjejsnack och tog bussen hem vid 7 på kvällen. Spenderade resten av tiden innan läggdags med att lägga pussel. Det är beroendeframkallande att lägga pussel och sen kallade sängen för att ZZZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar