måndag 7 februari 2011

Mamma-Fika

Idag tog jag mig i kragen och gick ner till Arbetsförmedlingen för att prata med dem och verifiera mina meriter.  Skönt att ha det gjort men börjar inse att det inte finns mycket att göra, får ingen praktik och den utbildningen som jag vill gå är fortfarande på upphandling så jag skulle höra av mig igen... Så nu ska jag ska fundera lite och komma på hur jag bäst kan utnyttja tiden tills bebisen anländer....
Efter AF gick jag till stadsbiblioteket och upptäckte att de har en hel hyllvägg fylld för föräldrar och blivande föräldrar vid barnavdelningen- Jag lånade hem lite tidningar (orkade inte bära en massa böcker) om föräldraskap med mera.
Gick förbi mammas jobb för att se om hon hade tid och lust för en fika och det hade hon! Vi hamnade på mitt favoritställe Pistachia vid knutpunkten och jag beställde in en glassdrink, så himla god! Snacka om vardagslyx.

Min söta mamma

Gott med glass!!!

2 kommentarer:

  1. hahaha Jag vet. Visst är det sjukt. Jag har en kompis som är beräknad samma datum som mig..
    När ska ni ha?

    SvaraRadera
  2. Fan va coolt. Hoppas du prickar in det datumet!!!

    SvaraRadera