tisdag 22 februari 2011

Ny design

Har suttit båda igår och idag och pysslat med att göra en ny header. Har fixat och installerat Photoshop men programmet är på engelska så det tar ett tag att komma underfund med vad alla funktioner finns och heter.. blev lite handikappad men tycker resultatet blev helt ok.
Igår tog jag även bussen ut till Pingskyrkan SeconHand och lallade rundor i någon timme. Var väldigt utgallrat då de flesta handlar på lördagarna när de har öppet och de har hela veckan på sig att fylla på varor innan helgen. Det var verkligen kallt ute och mindre kul att sedan stå och vänta på bussen. Men väldigt smidigt, så det kan jag tänka mig att göra igen, skönt att komma iväg lite och gå själv. Om det blev några fynd, nja, köpte fonduegafflar till en kompis,ett rosa och ett gult band och en liten virkad duk som jag ska ha till min scrapbooking. Blev hutlösa 25 kr för allt:)
Hade en väldigt traumatisk morgon då jag inte kunde hitta min ena hörapparat. Hade som vanligt lagt dem på byrån men av misstag så hade jag stött till den ena så att den for iväg, märkte inte det själv. Nedanför stod två IKEA kassar med smutstvätt och jag letade igenom allt men kunde inte hitta den. Letade i första byrålådan, vände upp och ner på allt i rummet men den var puts väck! Blev så irriterad och fick använda mina gamla, de är fruktansvärda att ha på sig då de täpper till hela örat och ljudet är inte alls lika bra som mina nya. Kände mig halvdöv hela dagen och humöret var inte det bästa om man säger så. Tänk vad lätt man anpassar sig till nya saker... När jag kom hem beredde jag mig på flera timmars letande och började med att dra ut andra lådan i byrån.. där låg den...!!! Så glad jag blev :D
Hade sett framför mig att käbbla med försäkringsbolaget och betala en massa pengar i självrisk, men det slapp jag. Så nu ska har jag börjat lägga dem på ett bättre ställe...


Tillbaka där den ska vara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar