lördag 5 februari 2011

High Tech Barnvakt

Har hittat den ultimata barnvakten, en Graco Video Monitor 2V99 som bla har följande funktioner:
  • Automatisk infraröd mörkersynsteknik (vägg- eller bordsalternativ)
  • Du kan styra kameran uppåt, neråt och åt sidorna för maximal uppsikt
  • Vibration som varskor dig ombarnet behöver tillsyn
  • Digital bild- och ljudkvalitet
  • Färgvideokamera
  • Visuell ljud indikator
  • 18 kanaler tillgängliga för automatiskt val
  • Håll den i handen eller klicka fast den i bälte

Är "tvungen" att investera i en mer avancerad barnvakt så att jag kan koppla av och veta när bebisen skriker eller inte och ha koll då jag hör så dåligt. Det bästa är att jag kan ha den i bältet eller fickan och den vibrerar när barnet låter... Underbart med tekniska prylar!! Enda negativa är att den inte har en ljussignal, men man kan inte få allt...jag fortsätter leta och ser om det dyker upp något bättre, annars köper jag denna...

2 kommentarer:

  1. Hej har skrivit flera gånger nu till dig men det bara krånglar grattis vad skoj för er o så fin du e. Skulle bara tipsa om att köpa en vanlig Babywatch med vibrator det räcker ju.kasta inte pengar i sjön d e så taskigt att de ska lura på föräldrar som vill sitt barns bästa en massa prylar. Ha is i magen o se vad ni behöver efterhand.

    Hur e det annars? Synd vi inte sågs sist hos Mange. Hälsa pappa o Alex hälsar härifrån. Kram Jeanette w.

    SvaraRadera
  2. vad konstigt att det inte går att svara. Men vad bra att det fungerade till slut. Ska faktiskt satsa på en med vibrator och blinkade ljus istället. Googlade lite och denna har fått jättedåliga recensioner. Tack för tipset, lätt att man vill ha så mycket i början, men de behöver ju inte så mycket:)

    Ja, det var synd att du inte kunde komma, men det blir säkert fler gånger. Jag mår bara bra och ser fram emot när den lille kommer:)

    Hälsa tebax!!

    Kram

    Louise

    SvaraRadera