lördag 5 februari 2011

Bli en Buzzador - som jag

Jag har varit med i Buzzador i över ett år och provat lite olika produkter som har skickats hem till mig som varit kostnadsfritt. Det enda jag behöver göra är att prova produkten, Buzza, dvs visa den för mina vänner, dela ut varuprover och sen rapportera hur jag och ev mina vänner har upplevt den till Buzzador. Har bla provat Dove Duschtvål, hyra dvd filmer från Lovefilm gratis, fått testa hudcreme mm.

Nu söker de gravida eller med småbarn som kan testa olika produkter, här är ett urval från förra årets kampanj:

 
 


För att gå med använd gärna denna länken då jag får poäng för de jag värvar, 
du behöver inte vara gravid eller småbarnsföräldrar för att gå med:
http://www.buzzador.com/index.php/sv/?refstr=Maltelina

Gå in på: Bli en Buzzador och Anmäl dig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar