onsdag 20 april 2011

Tankar kring min blogg

Snart 1000 sidovisningar, inte illa för att ha startat bloggen i december. Jag bloggar för att det är kul och att släkt och vänner kan hänga med vad som händer. Tycker själv att det är roligt att kunna gå tillbaka och se vad jag har gjort och hur mycket som faktiskt har hänt. Det finns säkert lika många bloggar som det finns anledning till varför man skriver. Många talat tyvärr med förakt i rösten om de som bloggar och förstår inte varför man gör det, vissa tycker t om med att det är löjligt...helt ok, men låt mig blogga om jag vill så får du tycka vad du vill. Själv så försöker jag skriva personligt men inte privat. Man vet aldrig hur det kan komma tillbaka till en sen... Alla avgör självklart själva hur mycket de vill lämna ut och bara man kan stå för det om 5-10 år också så varför inte? Det är hela tiden en balansgång men så kul! Annars hade jag inte gjort det. Jag är inte ute efter flera tusen läsare utan blir glad för att någon läser.

Och du, jag blir jätteglad när någon kommenterar!!

För er som inte vet, klicka på kommentarer i fältet efter inlägget och skriv en rad i den stora rutan efter texten skicka en kommentar

Se nedan exempel:
____________________________________________________________

0 kommentarer
Länkar till det här inlägget
____________________________________________________________


 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar