måndag 25 april 2011

Bakluckeloppis

Solen sken och vi var på väg kl 08.30 i söndags för att sälja på bakluckeloppisen här i Helsingborg. Denna gången följde mamma med och vi fick mycket sålt men inte lika mycket som förra gången. Men jag är supernöjd då jag fyndade en röd skötväska för 30 kr, en klänning för 15 kr, morot 10 kr, Pumaväska 40 kr och sålde för några hundra. Har letat efter en skötväska i flera veckor men inte hittat någon jag gillat. De flesta är svarta och jag vill inta ha som alla andra plus att de ligger runt 1000-1500 kr. Hittade en på tradera som jag hade tänkt lägga bud på men så när vi hade packat upp såg jag den hängandes på en bildörr tvärs över oss. Det tog inte lång tid innan jag köpt den... Väskan är nu nytvättad och hur fräsch som helst.
Detta var sista gången för mig innan bebisen kommer tror jag, har inte samma ork till det. Men roligt var det!

uppackning pågår

Ulrika och mamma

mina fynd (klänningen är i tvätten)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar