torsdag 7 april 2011

Mia Törnblom

Var igår med min pappa och lyssnade på Mia Törnblom på Dunkers, hon var jätteduktigt! Tyvärr så hade vi väldigt dåliga platser, satt snett bakom scenen så varje gång hon vände bort huvudet missade jag vad hon sa. Slingan verkade inte vara på, tydligen måste man säga till om detta. Jag som tänkte att jag för en gångs skull bara ska kunna gå dit, sätta mig ner och inte behöva trixa med ljud och utrustning. Det gör jag inte om, brukar alltid kolla innan.
Men det var kul att se henne och göra något annorlunda. Sen blev det en fika med pappa med utsikt över Norra Hamnen.
Tog sen en shoppingrunda i stan och handlade lite mammakläder på H&M, de hade REA och jag ett värdebevis på några kronor så det var en bra kombination :D Det var skönt att komma ut och röra på sig lite, men det gick i pensionärstakt som vanligt.

Mia Törnblom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar