måndag 4 april 2011

Bakluckeloppis - vilken succe!

Klockan 9 kom Ulrika och hämtade mig och tillsammans med T hjälpte de mig att lasta in mina loppissaker i Ulrikas bil. Det var precis det gick in! Jag hade två flyttkartonger, en stoooor kasse med kläder, mindre IKEA kasse med kläder som skulle hängas på klädstång och en påse med dubbeltäcke och två set påslakan.
Full Bil

men det gick precis!



Det var kö in till loppisen, men gick ändå fort att komma in och bli anvisad en plats. Vi började packa upp allt och organisera oss. Jag och Ulrika delade på en plats som var 5 meter bred och det var perfekt för oss. Jag hade som mål att sälja saker och inte köpa på mig mer, det enda jag ville ha var en babysitter och gick en runda innan de öppnade och hittade en billigt hos en supertrevlig tjej.  Köpte även en babyfilt för 15 kr men inget annat, riktigt stolt över mig själv!
Vid 11 öppnades grindarna och folk vällde in. Det var fullt ös medvetslös och vi sålde av bara järnet. Var positivt överraskad av hur mycket av kläderna som gick, folk slet och drog och prutade hejvilt. Sjukt nöjd med dagen då så många handlade och jag till och med tjänade det dubbla mot vad jag hade hoppats på. Vi ska definitivt göra om detta igen.


organiserad och klar för dagens försäljning

Ulrikas loppissaker till höger


Bilen packad till hemfärd, gott om plats!

Det som blev över..

Mina fynd - en babysitter och en filt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar