fredag 8 april 2011

Det som man skjuter upp kommer alltid ikapp..

I vardagsrummet har vi ett skåp som är proppfullt med papper, tidningar, dvd filmer, böcker mm. Har lite saker som ska in i det då jag lämnat bort min byrå på målning till sambons snälla föräldrar. Men då måste jag tömma skåpet och detta skulle ha skett långt tidigare än jag byrån kom på tal för ommålning.. Skulle ha åkt till pappa idag för att fortsätta städa men det blev inställt så nu har jag äntligen tagit mig i kragen och tagit tag i detta "lilla" projekt. Har gått igenom alla böcker och det är perfekt nu till att jag ska på bakluckeloppis igen om två veckor så kan jag sälja dem där och lite spel och dvd filmer. Hittade min karaoke samling som jag hade sen Irland. Många roliga minnen med galna fester och karaokesång! Kunde inte göra mig av med dem..nu är det ju singstar som gäller istället...
Nej nu ska jag fortsätta, behövde en liten paus...

Skåpet som ska städas (gammal bild)
Byrån som ska bli vit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar