tisdag 22 mars 2011

Tidig morgon

Vaknade kl 6 och sen kunde jag inte sova. Johanna messade mig och frågade om vi skulle träffas tidigare än vi bestämt för att äta frukost på Espresso House i Norra Hamnen. Kl 9 blev jag hämtad utanför hemmet, vilken lyx! Det blev en trevlig och roligt pratstund som vanligt och vädret var kanon! Kan varmt rekommendera att sitta i Norra Hamnen och titta ut över havet när man fikar, vilken härlig utsikt!
Proppmätta gick vi en runda på stan men båda var trötta och Johanna skulle vidare så vi skildes åt och jag tog bussen till Röda Korset Second Hand och fyndade lite bebiskläder och en sjal till mig. Sedan gick jag hem i pensionärstakt (foglossning som gjorde sig påmint) och nu väntar jag på sambon som ska hämta mig snart. Hans mamma fyller år och de är så snälla att de bjuder mig på middag. Sen blir det lite jobbsök om jag orkar och paket som ska slås in. Har sålt lite kläder på tradera som ska skickas iväg imorrn.
Önskar er en trevlig kväll!

bild från tidigare i mars i Norra Hamnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar