lördag 5 mars 2011

Fredag med trevligt sällskap

Igår träffade jag Johanna som också väntar barn och är beräknad en vecka efter mig på, hör och häpna, Espresso House i Norra Hamnen, för att äta frukost. Det var faktiskt skönt att träffas någon annanstans än Pistachia och att jag var där redan kl 09.30 var ännu skönare. T trodde inte sina öron när jag berättade att jag var iväg så tidigt! Alltid lika kul att träffas och blev övermätt på frukosten.
Billigt var det också, 53 kr för kaffe, juice, bulle, ost, creme Cheese och marmelad, mums!
Sen körde vi ut till Väla och gick en sväng. Johanna stack vid halv ett och jag stannade kvar och tog sedan bussen hem. Var så trött när jag kom hem och för att jag gjorde misstaget att inte äta något sedan frukosten och var rejält kinkig! Det kommer jag inte göra om i första taget, ska försöka tänka på att åtminstone ha en frukt med mig i väskan.
Idag sov jag till halv elva, så skönt! Ikväll är det födelsedagsfest för Annika och Mange som står på schemat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar