måndag 14 mars 2011

Min natt med Sylvester

Igår monterades skötbordet upp, eller rättare sagt hyllan, då vi väntar med att sätta på skötdelen när det börjar närma sig.
Var väldigt trött då jag spenderat natten med Sylvester Stallone...vaknade vid halv 1 av att jag hade en halsbränna som inte var utav denna värld, tänk syraklot i halsen. Var tvungen att gå ner och sätta mig i soffan. Gick inte att ligga ner och Rennie hjälpte bara för en liten stund. På Tv:n var det Demolitionman med Sylvester Stallone och Sandra Bullock och jag såg hela filmen, riktigt bra, även för att vara andra gången jag såg den. Vid kl 4 lugnade det äntligen ner sig och jag gick upp till sängen igen och somnade.
Eftermiddagen spenderades hos Petra, Johan och Maja, de bjöd på supergoda pannkakor och många viktiga ämnen avhandlades;) Maja har snällt nog gått med på att vara modell imorgon så det ska bli jättekul.
Tog inga bilder så ni får hålla till godo med två på mig;)

Varför blir alltid första bilden bäst?

Så kul man kan ha det!

2 kommentarer:

  1. Hej
    Hade halsbränna med bägge mina, så trist när man bara vill sova. Jag fick tips om mandlar och åt massa tyckte det hjälpte. Så har du inte testat o tål nötter så prova. :) // Jeanette W.

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Det ska jag testa:D Är lite trött på att knapra Rennie..

    SvaraRadera