tisdag 8 mars 2011

Solskenspromenad i Norra Hamnen

Vaknade upp till strålande solsken och tog sen bussen ut till Rundgången för att klippa mig hos Ulrika på Sirrys Hårstudio. Blev som vanligt jättenöjd och tog sen buss ner till Norra Hamnen för att äta och ta lite foto. Hade med mig en smörgås hemifrån och köpte en cappuccino för att sen sätta mig vid bryggan och picknicka. Helt underbart väder och vilken lyx att kunna sitta ute utan att frysa något av sig! Hade trevligt sällskap i form av diverse fjäderfän som ville smaka på min smörgås.

Det blev många foton och här kommer ett urval: (har gjort vattenstämpel på några då jag inte vill att obehöriga ska ta dem)

Fler bilder kommer senare då jag har problem med att ladda upp dem..

Lunch-date
Lunch -utsikt



Liten, Mellan och Stor

Is-hav
Nyfiken hund

Norra Hamnen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar