måndag 14 mars 2011

Bebbe-shopping

I lördags blev det en tur till Pingstkyrkan loppis, det var sjukt mycket folk där!
Kul att se vad de tog betalt för vissa av sakerna vi skänkt, själv så fyndade jag två pussel, fina tallrikar, en klänning och lakan till bebben. Lakanen kostade 15 kr/st och var nymanglade i superfin äldre kvalité. Älskar gamla lakan, de håller i evigheter!

Pussel





Tallrikar


Sedan åkte vi till NetOnNet för att titta på kamerastativ och jag hittade ett suveränt för 299 kr! Lättviktsstativ och med många bra funktioner. Nu ska det porträttfotograferas och det med min första barnmodell imorgon...

König KN-TRIPOD40 Art.nr: 104121



Sen var det dax att titta på skötbord och vi köpte detta:



Sambon såg en superfin garderob så den fick också slinka med:

På vår har alla lime-färgade lådor.

Resten av dagen ägnades åt att åka och handla mat, montera garderoben och avslutades framför TV:n med att titta på melodifestivalen. Jag kände mig som en "svensson", brukar verkligen inte se det men tänkte ge det en chans.  Snacka om bred blandning! Har lite svårt för pojkbands-sångare och hejade på Linda Bentzing då jag tyckte hon var mest "schlager-aktig". Men kul att Eric vann över Danny. (som att välja mellan pest eller kolera, bara namnet Danny får mig spyfärdig....)
Tacka vet jag Daniel Lemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar