söndag 6 mars 2011

Party party

Var på fest i Ramlösa, i Luggudegillets stuga som ligger bakom Ica Brunnen och firade Annika och Manges födelsedag. Det bjöds på smarrig smörgåstårta, en med rostbiff och en med räkor. Var döhungrig och åt för två. Sedan bjöds det på kaffe och efter det snacks. Vi var ca 30 personer.

Det blev en trevlig kväll, tills någon smällde (medvetet) en ballong bredvid mig, tack för det! Att folk inte kan tänka sig för! Människan skulle skoja med min bordsgranne och smällde av den och tyckte det var askul. Jag blev så arg att jag började gråta, snacka om gravidhormoner och gick iväg ett tag för att lugna ner mig och tjutet i örat. Katja som satt nära mig fick också en tinnitus-attack och vi stod ute ett tag för att njuta av "tystnaden".
Men där emellan var det trevligt men kunde tyvärr inte stanna kvar då jag hade så kraftig tinnitus, visste att det var kört efter ballongsmällen...
Gravid, kvällstrött och tinnitustjut gjorde sitt till om man säger så..

Och för er som känner mig läste rätt, jag körde hem! Det gick hur bra som helst :D

Här kommer lite bilder från festen: (tagna med min digitalkamera)

Lokalen

Jag och Katja

Katja och Petra

Boris Lennerhov från Ullared? Nej, det är Martin...

Bebben var också med

Tobbe och jag

Födelsedagsbarnet Mange med Brorsan

Vem får en stöt först?



Ser ut att vara Krille...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar