torsdag 3 mars 2011

Idag är en ny dag! - Tack för det!

Som jag misstänkte skulle det kännas bättre efter gravidyogan och mycket riktigt så gjorde det! Var en intressant upplevelse igår då Anna som håller i yogan var sjuk och hennes man Anders höll i det. Kul att höra från hans perspektiv som pappa och prova en annan stil. Anders var mer för avslappningsövningar och jag hade svårt för detta, dvs fokusera på nuet, det var lätt att tankarna for iväg på annat och då snappade han fort upp detta och fick mig tillbaka till yogan. Det var en utmaning då jag blev rastlös så jag ska öva mer på att tänka på här och nu! Det roliga var att han gjorde några övningar med oss så alla blev kissnödiga, ett tag var det skytteltrafik till toan...;)
Kan varmt rekommendera att gå på gravid yoga, jag går hos Yogiana som ligger på Råå.Väl investerade pengar! Har aldrig gjort ett yogapass tidigare i mitt liv och har en koordination som en flodhäst, men detta är inga problem för mig att hänga med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar