torsdag 10 november 2011

Promenad med Magdalena och Erik

När jag och Leo besökte Magdalena och Erik på mammaträffen sa hon till mig att det var bara att komma förbi och ringa på dörren eller bara höra av mig om jag ville att vi skulle träffas någon dag. Jag är den som gärna tar en inbjudan på allvar och är väldigt osvensk av mig, som Magdalena också är;) så jag mailade och frågade om hon och Erik ville träffas och gå en promenad.
Så det gjorde vi i veckan. Det är så roligt när man träffar människor som Magdalena som säger precis vad hon tycker och tänker. Jag uppskattar verkligen det för jag är precis likadan.
Vi gick en lång promenad och njöt av havet, lugnet och ungarna som sov i vagnarna. Ja, de var vakna lite också förstås men sov mest.
Leo blev hungrig så vi gick tillbaka till Dunkers och värmde mat till honom och jag värmde mig med en kopp te. Magdalena och Erik var tvungen att åka hem men vi bokade in en träff till och då blir det skogspromenad istället.

Fina Magdalena vid havet


Erik är däckad i vagnen och sover gott

Leo däremot är vaken och njuter av havet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar