torsdag 24 november 2011

12 500 besök och frågestund

Det är inte illa, över 12 500 besök sedan jag startade bloggen! Då hade jag kanske 7-10 besök i veckan, nu är det allt mellan 70-120 besök på en dag. Jag är verkligen glad för varenda person som går in här och läser! Mitt mål är inte att ha flera tusen läsare utan att dokumentara, dela med mig, reflektera, gå tillbaka och  minnas. Tycker även det är kul att kunna visa mina bilder då jag lägger ner mycket tid på att få till "den där bilden" och redigera. Bloggen är min dagbok och det är verkligen kul att blogga!

FRÅGESTUND
Tänkte fira detta med att ha en liten frågestund då det är lite dåligt i kommentarerna...;)
Jag vet att många haft problem med detta, skriv under "Anonym" och skriv ditt namn/alias i ovan kommentar-fältet istället. För att kommentera klicka på "0 Kommentarer".

Du får nu chansen att fråga om allt mellan himmel och jord! Kan vara om  loppis, blöjor, mat, livet som mamma, Leo, min hörselskada, giftemål, förlovning, blommor och bin...ja, välj du och jag lovar att svara!

Skäm inte ut mig nu utan skriv en fråga till mig så det inte är helt tomt, vad som helst...;)

3 kommentarer:

  1. Nämn något som inte blivit som du tänkt dig sedan Leo kom. Både positiva och mindre roliga överraskningar menar jag då.

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!Verkligen inte illa!Kramar från familjen Davstedt

    SvaraRadera