torsdag 10 november 2011

Hos Morfar

Vi tog bussen ut till min pappa och Leo´s morfar för att hälsa på och hjälpa till lite med städning av huset. Jag skickade genast ut pappa att gå en promenad med Leo som sov gott i sin vagn. När de kom tillbaka så var min son vaken och hjälpte till att städa golven genom att fara fram och tillbaka och hitta dammråttor. Så duktig!

Pappa bjöd på våfflor och det var verkligen så gott. Efter att ha jagat dammråttor och köket och ovanvåningen fått en svepning med moppen (julklappstips; en ny dammsugare åt pappa;) så kom Tobbe och stannade en stund. Sen var det dax att ta sig hemåt och körde jag hem oss alla och Leo kom i säng vid 6 tiden.



Så roligt man kan ha det!
Städar golvet

Myser med morfar. Gick ner i köket för att värma mat och när jag kom upp hade han däckat.

Sover gott och har ett bra grepp om sin nya leksak morfar köpt åt honom.



Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar