lördag 12 november 2011

Barnloppis

I morse ringde väckarklockan och det var bara upp o hoppa. Dax för barnloppis!
För att få dagens motion cyklade jag dit. Får passa på när man är barnledig:)

Alla som lämnat in mer än 35 plagg fick en biljett och kunde komma in 30 min tidigare och självklart gjorde jag det. Så skönt att kunna gå och titta med lite folk omkring och få första tjing! Plockade en resesäng för en hundring meddetsamma. Det blev några leksaker, röda tretorn stövlar, spjälssängsskydd och kläder. Köpte även POP vantar, En Ralph lauren t-shirt för ynka 15 kr och Molo tröja för lite mer.

Allt packades på cykeln förutom sängen som jag ska hämta sen. Lyckades tappa påsen som jag satt på pakethållaren mitt i en rondell. Såg nog ganska roligt ut när jag slängde cykeln ifrån mig för att ta upp påsen som var mitt i vägen...

Bilder kommer senare då jag har problem att ladda upp från mobilen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar