fredag 11 november 2011

Hem till Sara

Igår var det bebis/barnträff hemma hos Sara, Wilda och Dixie med Malin och Malte. De bor i ett supermysigt hus med Saras man och har renoverat stora delar av huset. De har verkligen gjort det fint och ljust då det tidigare var heltäckningsmatta och allt gick i bruna färger.

Vi alla känner varandra sen gymnasiet och det var verkligen en trevlig eftermiddag. Jag fick äran att följa med och hämta Wilda på dagis och vilket tempo Sara håller! Nog för att jag kan gå men om man ska hänga med henna så är det träningsskor som gäller;)

Vi fick fikat lite och prata om allt och inget. Fastän det var elva år sen jag träffade Sara så kändes det som i går. Vi har fått upp kontakten genom bloggen och träffades på barnmässan då vi bestämde oss för att träffas. Så sagt och gjort, det gjorde vi äntligen. 

Malte var på sitt bästa humör och Malin är alltid glad när vi träffas och smittar gärna av sig av sin posivitet. Så vill ni ha en dos glädje, ring Malin. Vi hade verkligen jättetrevlig och mycket att prata om men tyvärr så är inte Leo någon kvällsbebis och blir kinkig vid 16-tiden. Så vi fick lämna tjejerna och ta bussen hem igen. Jag hade Leo i knäet när vi åkte bussen så han inte skulle somna och han tyckte att det var hur kul  som helst att titta på de andra passagerarna. Så han höll sig vaken och glad = glad mamma och glad bebis

När vi kom hem hade min fästman städat köket och ugnen och middagen var klar när Leo somnat. Så bra man kan ha det!

 
Fina Sara med Dixie

Ungar överallt

Leo är glad när han har många omkring sig
 
Glada Malin och Malte

Söta Malte!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar