söndag 13 november 2011

Bilder från Barnloppis


Som lovat kommer här lite bilder från gårdagens loppis. Glömde berätta att jag köpte en mjuklift men sen när jag kom hem så kom jag på att Leo är alldeles för stor för en sådan;) Han vill sitta upp i vagnen och då kan man inte använda den då den har en hård botten och inte kan böjas. Det är meningen att man ska kunna lyfta ut ungen när den sover liggandes i denna i vagnen. Men billig var den;)
Får se om vi sparar den eller säljer den vidare... Kan vara bra att ha om man är iväg och kan lägga honom i denna och bara lyfta i honom i vagnen och promenera hem... Tobbe bara skrattade åt mig, men han tyckte om mina övriga köp allafall.

Mina pinaler som ska säljas

30 min innan de öppnade för övriga, lugnt och skönt.


Kläder sorterat i storlekordning så det var lätt att hitta.
 
Fullt ös vid märkeskläderna

Nu har alla andra kommit in och jag beger mig hemåt

Hemma!


En av leksakerna blev en hit! (kostade en tia) Han lekte länge och koncentrerat.

Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar