onsdag 16 november 2011

Party Party

Har helt glömt att berätta om förra helgen! Tiden går så fort när man har barn och så roligt som jag och Leo har. Vaknar nästan varje dag med tanken att idag ska vi ha så roligt idag! Känner ofta att det är kul att gå upp när man vet att man får spendera dagen men honom.

Men nu till förra lördagen då det var överraskningsfest för Martin som fyllde 30 år. Han själv hade ordnat kalas hemma hos sig  men vi andra befann oss i Laröd i en fin liten mysig hyrd lokal. Martins flickvän Katja hade ordnat allt detta med hjälp av sin mamma och Martins föräldrar.

Hon lurade ut Martin till Laröd och när han steg in i lokalen sjöng alla gäster för honom och han var ganska chockad och glad. Det blev en mycket trevlig kväll med god mat, gott att dricka och glad stämning. Det blev frågesport om vem som kunde mest om Martin och sen fick vi fiska i fiskedammen och där man fick napp i form av lördagsgodis, inte illa!
Vi "ungdomar" tog sen taxi in till stan för att skaka rumpan på Sirocco. Inte min typ av ställe och kommer aldrig gå mer dit. Dålig musik, bitchiga tjejer och arga bartenders sammanfattar jag det med. Kände att jag och Tobbe fått nog och tog taxi hem för att sova gott vid halv 3.

Dagen efter tog vi bussen för att hämta Leo som sovit hos sin farmor och farfar och äta lite bakismat. Det var en trevlig helg helt enkelt.

(några bilder är från Iphonen då jag inte hade med kameran)

Föräldrar på vift
 
Fin festdukning

Födelsedagsbarnet Martin

Så här glad kan man vara

Annika och jag

Så J-vla snygga är vi!



Linslusen själv


På Sirocco

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar