söndag 23 oktober 2011

Fina foton tagna av Marie Walther

Marie Walther arbetar professionellt som fotograf och är verkligen superduktig! Där ligger jag i lä ;) Om ni ska anlita en fotograf så kan jag varmt rekommendera henne!

Marie har lovat att ge ett julerbjudande och jag återkommer så fort hon har det klart.
Bara se bilderna i detta inlägg! Helt fantastiska!
 Marie var så snäll och tillät mig att publicera hennes fina bilder som hon tog under vårt besök.

Gå gärna in på hennes hemsida eller Facebooksida och se mer av vad hon har fotograferat.

Vår söta Leo, så fin!
Foto: Marie Walther www.mwpd.se

Sagoläsning för Noel
Foto: Marie Walther www.mwpd.se



Killarna busar
Foto: Marie Walther www.mwpd.se

Noel tycker Leo behöver äta morötter
Foto: Marie Walther www.mwpd.se

Jag läser om Herr Gurka för killarna
Foto: Marie Walther www.mwpd.se

2 kommentarer: