söndag 9 oktober 2011

Bloggpaus/Facebook nedtrappning

Som ni har märkt så har jag haft en välbehövlig bloggpaus. Inget särskilt har hänt, kände bara att jag behövde ta en liten paus för att glädjen och suget att blogga skulle komma igen och det gjorde det uppenbarligen:D.
Jag tog även en paus från facebook och kommer inte vara lika aktiv där längre.
Efter att man kan se vad andra kommenterar och även jag själv på vänners vänner så tycker jag inte det är lika roligt längre. Visst man tänker alltid på vad man skriver offentligt, men så offentlig vill jag inte vara.....mest idiotiska påfund av FB på länge!

Funderar på att gå ur FB, men samtidigt är det perfekt för mig att hålla kontakten med mina vänner världen över. Hade det inte varit för det så hade jag lagt ner det för länge sen. Själv så vill jag undvika att säga kommentaren -Såg på Facebook att....
jag vill hellre höra det när man träffas och man har något att prata om.

Så om ni vill mig något akut maila/ring eller messa mig istället för att skriva på FB, det är säkrast :D

Nej nu ska vi iväg på kaffe och kaka hos några kompisar.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar