söndag 9 oktober 2011

Buzzador - Vanish

Jag fick äran att prova på Vanish olika produkter och det kom hem ett tungt och stort paket med diverse prover att dela ut, tre olika tvättmedel, sköljmedel, matta- och textilspray och en fläckborttagare.

Allt detta fick jag genom Buzzador och det kostade mig ingenting.

Provade tvättmedlet men det funkade tyvärr inte så bra då Leo fick utslag av dessa, vi använder endast parfymfritt tvätt och sköljmedel. Det stod på förpackningen på Vanish att det var godkänt av astma och allergiförbundet men endå så funkade inte för oss. Men det luktade verkligen gott och för er med okänslig hy kan jag rekomendera det. då jag tyckte att tvätten fick bättre färg.
Nu när Leo har introducerats till matens värld passade detta perfekt när han hade massa majs fläckar på en av sina bodys. Jag sprejade på lite fläckborttagning, på fläcken som var några dagar gammal och det gick bort utan problem.

Nedan ser ni före och efter bild.





Vill du också gå med i Buzzador?
KLICKA HÄR
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget, om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer vad du vill buzza för dina vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar