söndag 4 september 2011

Hos Malte och Malin

Hälsade på hemma hos Malin och fina Malte som är ca 3 veckor yngre än Leo. Malin hade bakat en syndigt god kaka och till det drack vi te, mums! Det var så kul att träffas och det blev som vanligt mycket bebissnack. Efter ett tag så ville jag hålla Malte och satte han i mitt knä. Det dröjde inte många sekunder innan jag kände en mindre angenäm doft sprida sig. Vet inte om jag ska känna mig hedrar att Malte kände sig så avslappnad hos mig...Malin var snäll nog att byta blöjan på honom så han luktade gott igen... Leo fick sitta i Maltes babysitter och han trivdes som fisken i vatten.
Leo fick sig ett skrovmål och sen gick vi ut alla fyra på en promenad. Malin visade mig Fröken Elins cafe och restaurant som ligger ett stenkast ifrån där vi bor. Vi sa att det är perfekt för här kan vi mötas på mitten och ta en fika. Vi gick in då Malin hade lite frågor till dem och personalen var verkligen supertrevliga!
Sen var det dags att gå hem för mamma skulle komma och gå en promenad med Leo när hon slutat arbeta för dagen. 

Malin och Malte

Söta Malte

Leo lånar Maltes stol

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar