torsdag 1 september 2011

Bakluckeloppis

Som vanligt blev det ett besök på bakluckeloppisen i söndags och det blev många fynd! Det jag blev mest glad för var en matstol till Leo med bricka från IKEA som jag betalade futtiga 30 kr för.
Köpte även en helt ny salladsslunga från Tupperware. Den kostar 399 kr, hon som sålde ville har 100 kr och jag prutade ner till 80 kr. Har tänkt länge att jag vill köpa en men tyckte det varit för mycket pengar...så nu ska det slungas sallad ;)
Blev även lite kläder och två kuddar. Vagnen blev fullastat och nöjd med mina köp gick jag hem igen.
Väl hemma tog jag fram trädgårdsslangen och diskmedel och matstolen blev som ny igen.

Mycket folk

Full vagn med mina dyrgripar
Av en slump hade jag min Tupperwarekasse med, den matchar ju vagnen;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar