onsdag 3 augusti 2011

Sand mellan tårna

Har solat och badat tre dagar i rad, vilken lyx! Äntligen har sommarvärmen visat sig.
Jag älskar verkligen att bada och vara på stranden. Ska helst ligga i sanden för att det ska "kännas på riktigt". Gillar inte att ligga på gräsmattorna som de flesta sandhatare gör. Det är ju bara att duscha av sig när man kommer hem och dammsuga halva lägenheten när man dragit in halva sandstranden...det är det värt;) Första dagen får jag bekänna att vi låg på gräset, men då skyller jag på att barnvagnen är jobbig att putta i sanden;)
Det som är mindra roligt är tång, absolut avskyr tång! Man vet liksom aldrig vad som lurar där på botten och tång har en tendens att skymma sikten för fulingarna i havet...

Imorrn blir det ingen strand utan en tur till stan, ska på efterkontroll och om allt är bra så kan jag äntligen börja träna. Som jag har längtat efter det! Har kondition som en kratta. Ska börja på gym som har barnpassning. När Leo är lite äldre kan man lämna in honom där, undrar om man får kvitto på honom?!?

Nu ropar sängen på mig. Sov gott alla! ZZZZZzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar