tisdag 23 augusti 2011

Kräftskiva

Lördags kväll var det dax för kräftskiva hos Martin och Katja. Vi hade knytkalas så alla tog med något och vi satt ute. Perfekt väder och grillen tändes för de som inte ville äta kräftor. Så gott att äta kräftor, ett helt år sedan sist ju! Maja var med och hade lite svårt att sova så jag och Petra promenerade runt lite på gatorna och försökte söva henne, men jag tror att vi pratade lite för högt så hon fick ingen ro, lite svårt att viska till mig då jag inte hör ett dyft då;)
Sen gick vi alla in och det serverades kladdkaka med grädde som Katja bakat, gott! Tobbe var lite trött och Maja ville inte sova så vi promenerade hemåt och somnade sött vid 12 tiden.

Petra och jag

Sitta ute är skönt!

Lilla damen som inte vill sova utan vara med;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar