lördag 27 augusti 2011

Hem till Johanna.

I veckan tog jag och Leo bussen till Johanna för att hälsa på. De bor på Ringstorp och det var länge sedan jag var där. Jobbade som brevbärare när jag var liten (ca 19 år) och delade ut post där i området men kommer inte ihåg någonting. Irrade runt ett tag men tillslut hittade jag.
Det blev en trevlig stund och jag fick prova på att vara "tvillingmamma" både Clara, som är en vecka yngre än Leo, och Leo skrek ett tag i en "härlig symfoni"Lyfte man upp den ena för att trösta så tystnade den som var i famnen och den som låg ner skrek ännu mer och  bytte man unge så blev det bara en annan som skrek....nej fy vad glad jag är att det "bara" var en i magen... men man fixar säkert det också....
Vi fikade lite, pratade och kollade igenom Jultidningar som Elin börjat sälja. Men hittade inget intressant. Senare på eftermiddagen var det dags att dra sig hemåt igen. Nästa gång ska jag försöka ta bilen då jag tror att jag hittar dit...;)

Elin med Leo

Clara poserar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar