tisdag 23 augusti 2011

Bakluckeloppis

Söndagen blev en cykeltur till bakluckeloppisen här på söder, bara att susa nerför backen så är man där:) Sjukt mycket folk och säljare! Det var så roligt att gå runt och jag fyndade rejält! Jag är i behov av att uppdatera min garderob och hittade många fina plagg. Det blev en stickad tröja 10 kr, en t-shirt med simpson motiv 15 kr, en cardigan 15 kr, en helt ny tunika 30 kr, två klänningar 10 kr/st.
Till Leo; en vattenkanna som han kan ha när han badas 5 kr, en skjorta 5 kr, body 10 kr, Geggamoja mössa 15 kr och en helt ny hoppgunga 50 kr.

Blev mest nöjd med hoppgungan då Leo hela tiden vill stå i knäet och det kan bli jobbigt i längden...nu kan han skutta av sig i hoppgungan istället. Jag och Tobbe pratade om att köpa en och så fanns det en till salu på loppisen, dessutom aldrig använd, vilken tur! Nu ska det bara handlas takkrok och borras lite så den kommer upp. Man kan hänga den på en anordning i dörrkarmen men vi har för tjocka trösklar så det gick inte. Ska bli spännande och se vad han tycker om att sitta i den...

Mina fynd

Leo´s fynd

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar