söndag 21 augusti 2011

Bakluckeloppis förra söndagen

Jag har ju helt glömt bort att berätta om hur det gick på bakluckeloppisen förra söndagen.
Ulrika kom och hämtade mig vid 9.30 och vi lastade in mina pinaler i hennes bil och körde till loppisen som bara ligger nerför backen från mig.
Sjukt mycket säljare, hela parkeringsplanet var full! Det var hård konkurrans och inte så lätt att sälja som vanligt, men blev av med en hel del. Fyndade själv och var i det hela nöjd med dagen.
Intressant var att när jag hade barnkläder som jag sålde åt en kompis upplagda i högar så tyckte inte folk att det var intressant. Men när jag la dem i IKEA kassar så började folk rota meddesamma..sålde bara några få barnplagg. Man måste skriva så folk ser vad det är för storlek så det ska jag göra nästa gång.

Bilen packad och klar

Ulrika vid våran plats

Före

Efter loppisen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar