onsdag 5 januari 2011

Rugby är för riktiga män

Idag fixar jag med bloggen och är glad att jag bytte från min gamla! Så mycket bättre funktioner, bara det att ha mer layout och gadgets att välja  på gör det mycket roligare. Igår kväll innan jag skulle sova var bebisen helt vild och nu på morgonen också. Tror inte att den gillade Ultraljudsundersökningen igår.....
Ikväll är det fotboll som ska ses på någon pub i stan. Tycker fotboll i sig är tråkigt, föredrar rugby, men kul att sitta några stycken och njuta av stämningen. Men att titta i Hbg kan inte jämföras med de matcher som jag såg på Irland...där har vi svenskar att lära oss. Gillade speciellt söndagarna för att träffas på den lokala puben, dricka lite och observera alla galna irländare som gastade i höga skyn när någon gjorde mål eller något fel... Oftast var pubarna fyllda till bredden och alla var glada och trevliga, aldrig något bråk och alla pratade med alla. Men det ska ändå bli kul att gå ut ikväll, har inte varit ute på en pub på 3-4 månader...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar