fredag 28 januari 2011

Fullt ös medvetslös

Har haft att göra hela veckan.  Måndagen började med ett besök på Arbetsförmedlingen och träff med min nya handläggare. Kändes lite skumt att sitta och vänta på min tur när det brukar vara jag som kallar in mina sökande på samma plats, nu var det omvända roller. Mötet gick ok, inga konstigheter där inte. Hon påpekade att om jag ville ha en jobbcoach så fick jag gärna det..hmmm..vi får se.. har lite planer på gång och ska besöka min gamla arbetsplats igen...mer om detta senare.
Tisdagen var det besök hos barnmorskan och kolla blodtryck och hjärtljud på bebben. Allt var fullständigt normalt och att lyssna på hjärtljuden var som att gå på raveparty, så snabbt hjärtat slår på den lilla! Häftigt att höra och att jag enbart hade gått upp 3 kg var ingen fara, jag skulle nog gå upp mer....;) Känner mig mycket lugnare nu när allt verkar vara som det ska.
Igår var det dax att trycka och häfta medlemsbladet för HRF Helsingborg som ska skickas ut till alla medlemmar så jag tog bussen ut till Ringstorp och vi pysslade med det. Tog sedan bussen till mamma för middag.
Nu är det fredag och helg! Vi ska vara hundvakt hela helgen, ska bli roligt!


Experimenterar med kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar