måndag 24 januari 2011

Min 30-årsdag - Första sittningen

Morgonen började med en skön stämma som sjöng Ja må du leva i mitt öra och ett paket. I paketet fanns en nappflaska och två nappar med Arsenal som min sambo är helt galen i. Kan säga att jag skrattade gott hela morgonen!

Sedan var det dax att äta nybakade bullar till frukost som Tobbe åkt iväg och köpt på bageriet, lyx!
Sedan ägnades förmiddagen till att fixa det sista och första sittningen kl 14.00 anlände.
Det bjöds på onyttigheter men även fruktbricka för att ingen skulle få en sockerchock;)

Första sittningen bestod av min syster Petra med man och barn, mamma, pappa, min bror Marcus med flickvän Vitalia, Tobbes föräldrar, två systrar Sara och Eema med pojkvän Alex,  min väninna Ulrika med hennes son Dennis, allt som allt 16 personer.






I present fick jag jättefina tulpaner, två te muggar, 3 pocketböcker och så den stora överraskningen var att familjen och "svär-familjen" hade lagt ihop till en superfin systemkamera!! Jag höll på att gråta så glad jag blev! Det ingick även ett fotokurstillfälle som jag ska anmäla mig till i Malmö. Har alltid tyckt om att fotografera och sen när bebisen anländer så kommer det vara ännu roligare!
Tusen tack till er alla, det var så kul att ni alla hade "skramlat ihop" till min present!




Gästerna lämnade vid halv fem tiden och då dök min systerson Sebastian upp och gratulerade. Han skulle sedan vidare och jobba med att vakta en butik.
Det var bara till att duka om och förberda för andra sittningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar