söndag 30 januari 2011

Hundvakt

Har varit hundvakt åt Hiro hela helgen och det har varit jättekul. Hiro bor i vanliga fall hos Tobbes lillasyster Eema och hennes pojkvän Alex, men de skulle iväg på fest i Västerås så klart vi ställde upp. Synd bara att jag inte kan gå så mycket...men en långpromenad i pensionärstakt blev det idag i Bruces Skog som ligger vid Långeberga. Men så skönt att komma ut i solen och skogen! Provade även min nya kamera och är så nöjd med den... har mycket att lära och hoppas mina bilder kommer bli bättre ju fler foton jag tar.

Isbitar
Skogstig

Fågelskådartorn

Fågelskådare

Väg upp

Hiro leker
Hundvakt



 Sedan åkte vi ut till pappa för en fika. Fick två fotolampor av honom med paraply och stativ, så snällt! Behöver nu köpa ett kamerastativ så ska jag börja göra porträtt- och stilleben fotograferingar. Det har verkligen varit kul att ha ett levande motiv (Hiro) och jag fick till en del bilder som jag är nöjd med. Men de sparar jag till Eema och Alex ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar