torsdag 19 maj 2011

Internationella Bokbytardagen

Åkte ner till stan idag för att byta ut fyra av mina böcker då det är internationella Bokbytardagen. Utanför Stadsbiblioteket hade de ställt upp ett bord med böcker och det var full ruljans. Verkligen jätteroligt och bibliotekarien gav mig tips på böcker som jag i vanliga fall inte skulle ha läst. Väldigt enkel idé, ta med en bok och byt mot en annan. Detta borde ordnas oftare!
Har alltid älskat att läsa böcker sen jag var liten då jag plöjde igenom Kitty böckerna och Vi fem. På sistone har det inte blivit så mycket läsande och nu har jag ett helt lager som ska gås igenom. Får passa på nu ;)
Resultatet av mina byten blev följande böcker:

Bibliotikariens val
Patient 67 som Shutter Island är baserad på och Kalla det vad fan du vill.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar