tisdag 17 maj 2011

Buzzador - Vitare tänder

Är med i Buzzador där man blir utvald till att testa olika produkter och tjänster och väljer själv om man vill medverka eller inte. Själv tycker jag det är roligt att få hem gratisprodukter och ge ut prover till nära och kära.
Senaste kampanjen är för Pepsodent White Now - Ice Cool Mint där jag provat deras tandkräm och tandborste och delat ut tandkrämsprover till vänner. Gillar verkligen tandkrämen då den är frisk i smaken, men tycker inte att jag ser större skillnad på att tänderna skulle ha blivit vitare. Använder oftast eldtandborste så det kan ha med saken att göra, de kanske inte kan bli vitare ;)
För att bli en Buzzador gå in på Här: Buzzador 
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar