torsdag 26 maj 2011

IKEA Blogg och nya kompisar

Var med sambon på IKEA igår för att handla en golvlampa till mig men självklart så blev det mer saker än det. Kan även passa på att tipsa om IKEA´s blogg som jag upptäckte för några dagar sedan: http://livethemma.ikea.se/ många bra tips och inredningsidéer.

Fyndade min lampa för 99 kr och är jättenöjd med den. Funderar på om jag ska sprejmåla den i grön, men får se...har inte riktigt orken till det...(fick tipset på IKEA bloggen)
Lersta golvlampa 99 kr
Blev även två nya kompisar som fick följa med mig hem och nu väntar på sin lekkamrat i vaggan:


Såg även den sötaste mobilen att hänga över vaggan som hamnar på önskelistan:
LEKA 49 kr
Kan säga redan nu för er som funderar på att köpa kläder till bebben så har vi hur mycket som helst i storlek 0-3 månader och mycket till 3-6 månader så bebisen skulle uppskatta leksaker, skallror eller andra roliga saker som man oftast själv inte köper till h*n :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar