onsdag 18 maj 2011

Det blev en riktigt bra dag :)

Detta inlägg har inte publicerats då det var problem med blogger förra veckan, så det kommer nu istället.
 
Först kom ett sms från Johanna som föreslog att vi skulle åka till Drottninghögbadet i Helsingborg för att simma och sola. Det kan man inte säga nej till när det är 25 grader och gratis inträde. Det öppnade kl 1 och vi parkerade oss på gräsmattan. Det var många som stirrade på oss, man kan inte tro att människor har sett två gravida kvinnor tillsammans någonsin tidigare, sen att vi såg ganska roliga ut med magar som stack upp när vi låg och solade bjöd vi på;) Det var jätteskönt att simma men efter några timmar fick vi nog och Johanna körde mig hem. Men vi hade ett pitsop på vägen då jag köpte en bukett blommor till sambon...

Skön utsikt!


Barfota i gräset

Jag och Tobbe firade nämligen hela 3 år tillsammans igår!! Tänk vad tiden har gått fort och vad vi har hunnit med, det trodde man inte för 3 år sen att vi skulle köpa bostadsrätt och vänta första barnet tillsammans :D Livet är verkligen fullt av trevliga överraskningar och det blir aldrig som man tänkt sig. Tack för 3 underbara år!
Blev bjuden på middag på Pålsjö krog och det var supergod mat! Små portioner men passade mig då jag inte är så stor i maten, bebisen tar för mycket plats nu..Körde hem oss och vi fortsatte lyxa till det med Gott och blandat framför TV:n. Så kul att göra något annorlunda en vanlig tisdag.

Pålsjö Krog
Bästa utsikten hade jag :D

Är jag snygg nu!?!?


middagsutsikt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar