söndag 6 maj 2012

Good morgon!

Idag är det pappa Tobbes sovmorgon så busungen och jag börjar dagen med lite kloss-lek.
Sen bär det av till barnloppis i Hyllinge.
Tips till alla som ska på loppis: kom ca 30-15 min innan de öppnar för det brukar vara kö och man har första tjing på de bästa sakerna. Ha med mycket mynt, en bra väska att ha sina fynd i tex en ryggsäck så man har händerna fria, försök alltid pruta, mycket tålamod och tveka aldrig att köpa något du gillar på studs, för annars köper någon annan det och du ångrar dig till tusen. Och framförallt ha roligt!
Jag är en av dem som står i början av kön och det går inte att prata med mig när dörrarna väl öppnas och det står jag för:)

Lycka till!









Fullt ös och Leo går nu några steg i taget. Så duktig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar