lördag 12 maj 2012

Aj aj på riktigt

Idag firade vi min systerdotter som fyllt 4 år. Det blev en supergod sallad, hembakat bröd, kyckling och glass till efterrätt, mums!
Fanny fick många fina presenter bla ett pysselsätt, pärlor med pärlplattor och många av oss pysslade med dem. Undrar vem som tyckte det var roligast, Fanny eller vi:)

Innan efterrätten snubblade jag på en sån där lång korv i skumgummi som man badar med som låg på golvet. (Fanny fick den i present. )
Jag trillade så illa att sidan på foten nu är stukad och jag kan inte gå på den. Så arg för jag inte kan gå på gymmet imorrn. Och synd är det om mig också. Mamma tyckte jag liknade en fågel när jag hoppade på ett ben... Kände mig mer som en enbent flodhäst... Så det blir vilodag imorrn:(



Frysta ärtor på foten i högläge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar