måndag 11 juli 2011

Min Tassimo och jag

Har verkligen använt min Tassimo T20 till max, jag som aldrig dricker kaffe på morgonen tar mig gärna en kopp. Idag lyxade vi till det och drack cappuccino och Tobbe uppskattar maskinen lika mycket som jag. Kan varmt rekommendera  att skaffa en!

Vill du också gå med i Buzzador?
KLICKA HÄR
Uppge gärna mig; Maltelina så jag får credit för att ha värvat dig så blir jag superglad.
Det kostar inget, om man inte själv väljer att tacka ja till en sådan kampanj och du väljer vad du vill buzza för dina vänner.

2 kommentarer:

  1. Dom e suveräna Louise Jag har oxå en sån så då kan vi fika billigt hos varann istället för å gå på stan å betala dyra pengar hehe /Johanna

    SvaraRadera
  2. Sent svar, men bättre sent än aldrig;) Visst är dom suveräna, vi får ta en fika snart! Kram

    SvaraRadera